Blog

Ljetna trudnoća

Ljetna trudnoća

01.06.2012.

Uz nesnosne ljetne vrućine i vlažnost u zraku, trudnoća se zasigurno ne podnosi lako. Ipak, svaka bi ljetna trudnica trebala slijediti par savjeta kako bi ostala svježa i za vrijeme najtoplijih dana u godini.

Što je potebno izbjegavati:
 Izbjegavajte šetnje u najtoplijem dijelu dana jer su trudnice sklonije opeklinama nego druge žene.
 Svaki sat koji provedete na otvorenom popijte čašu vode.
 Izbjegavajte naporne aktivnosti na otvorenom posebno tijekom najtoplijeg dijela dana odnosno od 10 ujutro do 16 poslijepodne.
 Obavezno koristite kremu za zaštitu od sunca s visokim zaštitnim faktorom (najmanje 30).
 Čim osjetite prve znakove slabosti, umora, vrtoglavice ili velike žeđi, sklonite se u prozračni zatvoreni prostor. Prilegnite i pijte po malo hladne vode ili tekućine koja nadoknađuje elektrolite. Ukoliko ubrzo ne osjetite olakšanje, kontaktirajte vašeg liječnika.

Oticanje nogu tijekom ljetne trudnoće može se dramatično pogoršati. Imate li problema s oticanjem nogu, pročitajte par korisnih savjeta.
 Lezite 30 do 60 minuta, tijekom ručka ili na kraju radnog dana.
 Za vrijeme spavanja, držite noge na povišenom - tako da postavite ručnik ili deku ispod madraca ispod nogu.
 Nosite udobne cipele i ako je moguće kupite barem jedan par cipela koje su za pola broja veće od vašeg uobičajenog.
 Hodajte dva ili tri puta tjedno rano ujutro ili predvečer.
 Uklonite prstenje s ruku. Kod nekih trudnica u kasnijem stadiju trudnoće je prisutno blago oticanje ruku.
 Ne nosite usku odjeću (posebno oko struka), pogotovo onu od sintetičkih materijala.
 Ne stojite predugo.
 Smanjite ali nemojte sasvim izbaciti sol iz prehrane. Sol sadrži jod koji je nužan za zdravlje fetusa.
 Ne koristite diuretike jer oni mogu uzrokovati gubitak elektrolita.
 

Povratak na blog